سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گانودرما

گانودرما

مقاومت در برابر سرطان

بسیاری از افراد به دلیل خاصیت ضد سرطانی این قارچ را می خورند. گانودرما در پیشگیری و بهبود برخی سرطانها مانند سرطان پستان و سرطان پروستات مؤثر است. این کار با کاهش تومور و جلوگیری از رشد تومور انجام می شود. در مطالعه 3 زن مبتلا به سرطان پستان که تحت درمان قرار گرفتند ، 3? از گانودرما استفاده کردند. علاوه بر این ، چندین مطالعه آزمایشگاهی نشان داده اند که گانودرما می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد. با این حال ، نتایج این مطالعات در مواردی بین انسان و حیوان متفاوت بوده است.

 

گانودرما همچنین می تواند برای معالجه بیماری های قلبی مورد استفاده قرار گیرد. گانودرما می تواند خستگی ، افسردگی و اضطراب را در بیماران سرطانی و افراد معالجه بهبود بخشد.

 

گانودرما بر هورمون تستوسترون تأثیر می گذارد. بنابراین مطالعاتی برای تعیین تأثیر این قارچ بر سرطان پروستات انجام شده است. در ابتدا ، یک مطالعه موردی نشان داد که قارچ می تواند در درمان سرطان پروستات مفید باشد. اما نتایج مشابهی در مطالعات بزرگتر یافت نشد.

گانودرما بلاگ

همچنین مطالعاتی در مورد Ganoderma برای بررسی تأثیر احتمالی درمان سرطان روده بزرگ انجام شده است. برخی مطالعات نشان داده اند که درمان یک ساله با گانودرما ممکن است اندازه سلول های ستون را کاهش دهد. علاوه بر این ، نتایج چندین مطالعه نشان می دهد که این قارچ ممکن است تأثیر مثبتی در بیماران سرطانی داشته باشد. این فواید به دلیل افزایش فعالیت گلبولهای سفید است که در مبارزه با سرطان و بهبود کیفیت زندگی در بیماران سرطانی مؤثر است. با این حال محققان پیشنهاد کرده اند که گانودرما باید در طب سنتی مورد استفاده قرار گیرد و نباید جایگزین آن با داروهای معمولی شود.

 

با این حال ، بسیاری از مطالعات تأثیر گانودرما را بر سرطان بالا نشان نمی دهند و مطالعات بیشتری لازم است.